ITJEN.BLOG.IR

فناوری اطلاعات
ITJEN.BLOG.IR

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

نویسندگان
type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/02/clock.js">

ساعت فلش


  • انجمن
  • ۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

    8 دلیل اینکه Galaxy S5 را بر iPhone 5s ترجیح دهیم!

    گلکسی اس۵ سامسونگ، به قابلیت‌های جالبی تجهیز شده که در مقایسه با قابلیت‌های آیفون ۵S، باعث خواهد شد، اس۵، با کمی اختلاف، بالاتر از این گوشی هوشمند قرار گیرد.

     انتشار مطالب مقایسه‌ای بین پرچمداران برندهای مختلف، همواره با نظرات و بازخوردهای متفاوتی از سوی دوستداران و طرفداران این برندها مواجه می‌شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه پرچمداران برندهای برتر، گجت‌های خوبی هستند. محصولات اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و فروش میلیونی محصولات این برند نیز موید این مطلب است.

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۴
    vahab parandi

    هک یک کمپانی از طریق ترموستات" و داستان "رقابت های اپل برای ساخت نمایشگرهای بزرگ" را در 10 نکته فناورانه هفته ای که گذشت بخوانید:

    10 نکته فناورانه که در هفته گذشته نمی دانستید

     

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۵
    vahab parandi

    مدتی است هر زمان نامی از اپل به میان می آید همه ذهن ها به دنبال آیفون جدید و حدس و گمان های مرتبط با طراحی iPhone 6 می رود. مقداری که متخصص تر و علاقه مند تر باشند به دنبال آیپد می گردند و اینکه رنگ جدید آن آیا همانند شاهکار طلایی رنگ آیفون ۵S خواهد بود یا خیر!آرام

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۰۳
    vahab parandi