ITJEN.BLOG.IR

فناوری اطلاعات
ITJEN.BLOG.IR

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

نویسندگان
type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/02/clock.js">

ساعت فلش


  • انجمن
  • طرح مفهومی iTV، محصول جدید تلویزیون اپل

    چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ق.ظ

    مدتی است هر زمان نامی از اپل به میان می آید همه ذهن ها به دنبال آیفون جدید و حدس و گمان های مرتبط با طراحی iPhone 6 می رود. مقداری که متخصص تر و علاقه مند تر باشند به دنبال آیپد می گردند و اینکه رنگ جدید آن آیا همانند شاهکار طلایی رنگ آیفون ۵S خواهد بود یا خیر!آرام

    کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به سراغ این درگیری جدید اپل رفته ایم و طراحی مفهومی که از آن ساخته ایم همگی بر اساس طراحی های جدید اپل در آیفون و آیپد آن است به همین دلیل کاملا نزدیک به ذهن و واقعی به نظر خواهد رسید که تلویزیونی به این زیبایی، با این شکل و رنگ و امکانات به زودی از اپل سر خواهد رسید!

    با توجه به به روز بودن بحث ایجاد انحنا در صفحه نمایش تلویزیون ها برای ایجاد راحتی در مشاهده سطح وسیعتری از محیط، مطمئنا در محصولات جدید iTV این مورد را نیز خواهیم دید.

    موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی