ITJEN.BLOG.IR

فناوری اطلاعات
ITJEN.BLOG.IR

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

نویسندگان
type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/02/clock.js">

ساعت فلش


  • انجمن
  • قفل زدن بر خودروی دو میلیارد تومانی

    جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

    قفل زدن بر خودروی دو میلیارد تومانی

    چند روز پیش دو پسر حاکم قطر که اخیرا فروشگاه های زنجیره ای Harrods در انگلستان را به ارزش یک و نیم میلیارد دلار خریداری کرده اند برای سرکشی به یکی از شعب فروشگاه رفته بودند که خودروهای گرانقیمتشان را در جای ممنوع پارک می کنند و پلیس هم خودروهایشان را قفل چرخ میزند

    چند روز پیش دو پسر حاکم قطر که اخیرا فروشگاه های زنجیره ای Harrods در انگلستان را به ارزش یک و نیم میلیارد دلار خریداری کرده اند برای سرکشی به یکی از شعب فروشگاه رفته بودند که خودروهای گرانقیمتشان را در جای ممنوع پارک می کنند و پلیس هم خودروهایشان را قفل چرخ می زند!
    9-12
    این دو خودرو Koenigsegg CCXR و لامبورگینی Murcielago SuperVeloce هستند که Koenigsegg CCXR یک میلیون و نهصد هزار دلار قیمت دارد و تنها ۶ نمونه از آن در دنیا وجود دارد. این خودرو می تواند با سرعت بالای ۴۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

    موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی